pretensioonid ja tagastamine

Ostust taganemise kord

Juhul, kui Teile ostetud kaup ei sobinud ning Te soovite seda tagastada, siis palun teavitage sellest meie klienditeenindust meiliaadressil [email protected]

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Kõikidele kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus alates kauba kättesaamisest. Toode peab olema kasutamata ja pakendis/siltidega. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Tagastada võite kas postiga või tuua Safety Solution esinduskauplusesse. Tagastamise postikulu ei kuulu kompenseerimisele. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).  Kompenseeritakse tarnimise kulu. Kõik meie kaubad kontrollitakse enne teele panemist hoolikalt üle. Juhul, kui Te siiski leiate defektiga toote, palume sellest koheselt teavitada meie klienditeenindust [email protected].

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisvorm ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta nt kuni 7 tööpäeva/mõne päeva kauem jne.

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Prettensioonide esitamise kord

Safety Solutions OÜ vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.

Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Safety Solution OÜ poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.’

Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.’

Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Safety Solution e-pood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab Safety Solution e-pood.

Kui Safety Solutions on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad ekspertiisi käigus. Kuni ühe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale ekspertiisi kulud katab Safety Solutions e-pood. Hiljem tõendamisega seonduv lepivad Safety Solutions e-pood ja Tarbija omavahel kokku.

Safety Solutions e-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile [email protected] pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Tarbijal on õigus nõuda Safety Solutions sahtli e-poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Safety Solutions e-pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Kui Safety Solutions e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijavaidluste komisjoni lehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Tööturvalisuse Logo