pretensioonid ja tagastamine
Pretensioonid ja tagastamine
Kui teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil: [email protected], e-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
Kui taganemisavaldus jõuab teenuse osutajani peale teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt järgnevale tagastusõiguse tingimustele:
E-poest ostetud kaupadele kehtib 14-päevane tagastusõigus.
Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis, etikettidega ja kasutamata.
Toote tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus e-mailile [email protected]
Ostust taganemise vormi leiate siit:
Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 14 päeva pärast lepingust taganemise teate saamist.
Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
Tagastada saab kauba postiga või tuua Safety Solution esinduskauplusesse. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Viimasel juhul kompenseeritakse tarnimise kulu.
Juhul kui peale toote tagastamist ilmneb, et toode ei vasta e-poe kasutuslepingu tingimustele, siis raha Teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode jääb teenuse osutaja juurde hoiule. Hoiustamise või teenuse kasutajale toote tagastamisega seotud kulud katab teenuse kasutaja.
PRETENSIOONIDE ESITAMINE
E-poest müüdud toodetele kehtib võs §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
Safety Solutions OÜ vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Safety Solution OÜ poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.’
Kaubal puuduse ilmnemisel on tellija kohustatud lõpetama toote kasutamise.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Safety Solution e-pood ja Tarbija omavahel kokku. Võimaliku parandamise kulud katab Safety Solution OÜ.
Kui Safety Solutions on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad ekspertiisi käigus. Kuni ühe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale ekspertiisi kulud katab Safety Solutions e-pood. Hiljem tõendamisega seonduv lepivad Safety Solutions e-pood ja Tarbija omavahel kokku.
Safety Solutions e-pood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile [email protected] pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda Safety Solutions OÜ-lt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, Safety Solutions OÜ ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.
Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes.
Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega seotud ning samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
Teenuse kasutaja vastutab täielikult E-poe Kasutuslepingu tingimuste vastasest ning seaduse või heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tekkinud kahjude eest Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.
E-poe Kasutuslepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsus Harju Maakohtus.
Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun E-poe kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.
